Translate

۶ آبان ۱۳۹۷

سپاه پاسداران همزمان با زادروز کوروش بزرگ در پاسارگاد رزمایش برگزار می‎کند.

در آستانه‌ی هفتم آبانماه روز گرامیداشت کوروش بزرگ سرسلسله و پادشاه هخامنشی، یگان‌های سپاه پاسداران از روز پنجم تا هشتم آبان در پاسارگاد رزمایش برگزار خواهند کردند!



















سرپرست معاونت بهداشت و درمان «سپاه فجر» استان فارس در نامهای از رییس بیمارستان شهر زرقان حوالی پاسارگاد خواسته ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه بخش‌های آن مرکز درمانی آمادگی لازم جهت پذیرش و انتقال مجروحین و مصدومین احتمالی را داشته باشد.
برپایی این رزمایش در شرایطی است که دو ماه پیش، از نهم تا ٢٩شهریور، ۴٠٠ گردان جهادی سپاه و بسیج در قالب ٨ هزار نیرو در فارس رزمایش برگزار کردند. سردار هاشم غیاثی فرمانده «سپاه فجر» استان فارس در آغاز «رزمایش عاشوراییان» گفته بود، دشمنان در این ۴٠ سال هرچه توانستند انجام دادند اما انقلاب از بحران عبور کرده و میکند. به این ترتیب معلوم نیست چرا مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی برای برگزاری یک روز ملی و تاریخی توسط مردم اینهمه توطئه و ترفند می‌چینند تا چنین روزی برگزار نشود!











  رونوشت نامه به تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷     

ده سال زندان برای معلم کرد به جرم تدریس به زبان مادری به دانش آموزان

#زهرا_محمدی، معلم ۲۹ ساله رو به جرم تدریس زبان کردی به بچه‌ها به ده سال زندان محکوم کردن و جرمش رو «تشکیل دسته و جمعیت با هدف بر هم زدن امن...